Wellnet üzleti lehetőség

Ez a blog azért készült, hogy megmutassam Neked a Wellnet üzleti lehetőséget. Miért érdemes elkezdeni, hogyan érdemes online értékesíteni, mit érdemes tudni a termékeinkről, az üzleti lehetőségről. Wellnet International Kft, egy barátságos magyar cég, olyan termékkínálattal, mely több mlm cég termékeit kínálja, víztisztító készülékeket, napkollektort, méreganyagmentes kozmetikumokat, nemesacél edényeket, BioActive+ polarizált fényű lámpát, Spa méregtelenítő gépet, vegyszermentes tisztítószereket, táplálék-kiegészítőket. Minőségi termékek elérhető, családbarát áron! Ismerj meg egy olyan lehetőséget, amivel rövid időn belül megváltoztathatod az anyagi helyzetedet. Ebben leszek én a segítségedre. Példákat, valós történeteket szeretnék veled megismertetni, hogy dönteni tudj!

Olvasd el

Miért kezdtem el a Wellnet üzleti lehetőséget?

2008.10.23. 11:07 - peszilvi

Címkék: magyar online üzleti mlm lehetőség jövedelem pénzkereset mellékállás jövedelemkiegészítés wellnet

Amikor először találkoztam a Wellnet üzleti lehetőséggel, a nagyobbik kislányom épp akkor született, és akkor költöztünk be a családi házunkba. Szerettem volna egy víztisztítót vásárolni, mert ihatatlan volt a csapvíz, és a klórral nem szerettem volna mérgezni a kis családunkat.

Felbátorodtam hát, és elmentem több előadásra, ahol víztisztító készülékeket mutattak be. Ekkor ért a hideg-zuhany, mert olyan készülékekről volt szó, amiknek az ára felért egy fél "fűtésrendszer", vagy egy kissebb "konyhaszekrény" árával. Akkoriban az építkezést befejezve mi már csak ilyen mértékegységekben számoltunk.

Az eladó érvelt ezzel-azzal, majd sértődötten a fejemhez vágta, hogy "nem igaz, hogy nincs napi 300 Ft-unk a család egészségére!"

Bevallom őszintén, befejezve az építkezést, egy kicsibaba érkezésekor, ráadásul a közel 20.000 Ft-ot GYES összegéből nekünk nem volt napi 300 forintunk, de ha lett volna sem vásároltam volna egy ilyen eladótól.

Ekkor kezdtem körbenézni hol, milyen víztisztító készülékek kaphatók, és rátaláltam a Wellnet W25 víztisztítójára. Összehasonlítottam több drágább készülékkel, és rájöttem, semmivel sem tudnak többet a drága készülékek, sőt! A legtöbb kiveszi a hasznos ásványianyagokat, amit utólag kell visszapótolni a vízbe, vagy plusszokat tartalmaznak, ami teljesen felesleges.

Hogy spóroljak egy kicsit, regisztráltam tanácsadóként, és elkezdtük használni a készüléket. Nagyon megszerettük a víztisztítót, s mivel a Wellnet üzleti lehetőséghez jár egy ingyenes webáruház is, nem volt mit vesztenem, belevágtam az online értékesítésbe.

Ahogy beleástam magam az internetes kereskedelem rejtelmeiben, szenvedélyemmé vált.

Mivel a hagyományos kereskedelem többnyire a rátukmálásról, az erőszakos nyomulásról szól, végre szerettem volna egy olyan internetes üzletet létrehozni, ahol:

  • bárki erőszak nélkül körbenézhet,
  • mindenki megnyugodhat, mert senki sem rohanja le az első percben,
  • nem nézi le senki ha nincs pénze vásárolni, csak érdeklődni szeretne,
  • mindenki részletes információt kap a készülékről,
  • a felmerült kérdéseire azonnal választ kaphat,
  • ráadásul még meg is ajándékozhatom valamivel.

Így hoztam létre a www.viztisztitas-csaladbarat-aron.hu honlapomat.

Nagyon sok visszajelzést kaptam nem csak a vásárlóimtól, de a hírlevélre feliratkozóktól is, hogy nagyra értékelik a segítő szándékomat. Naponta kapok köszönőleveleket a hírlevél olvasóktól, vagy azoktól, akik A hatékony méregtelenítés című ingyenes eBook-omat elolvasták. Volt, aki 5 kiló fogyást ért el, van, akinek szebb lett a bőre miután egy-két méretelenítő kúrát végigcsinált. Számomra ezek a visszajelzések nagyon sokat jelentenek!

Időközben egyre többen csatlakoztak kis csapatomhoz. Olyan hasonló helyzetben lévő kismamák, akik vagy víztisztítót kerestek, vagy olyan üzleti lehetőséget, amivel ki tudják egészíteni a keresetüket. Büszke vagyok rájuk, mert a segítségemmel szinte a semmiből tornászták fel a tudásukat nem csak honlap-szerkesztésből, de internetes kereskedelemből is.

Épp ezért, ha azon morfondírozol, vajon Neked menne-e, megnyugtathatlak, bárki képes rá akiben megvan a segítő szándék, és aki hajlandó tanulni és dolgozni a sikerért!

Ha úgy érzed, benned megvan mindkettő, és a segítségemmel szeretnéd saját online jövedelmedet beindítani, akkor keress meg a részletekért, vagy olvasd el ezt az oldalt>>

Petneházi Szilvia
Független Wellnet tanácsadó
info@viztisztitas-csaladbarat-aron.hu
http://www.viztisztitas-csaladbarat-aron.hu/penzkereset.html

www.atkamentesagynemu.com
www.csodalampa.com
www.peszilvi.wni.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://wellnet.blog.hu/api/trackback/id/tr59727831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása